ولي راحت شدم اصلا الانم كه حالم خوب نيستا ته دلم يك خوشي زياد حس ميكنم اخيشششش داديم رفت
مرسي از دوستاني كه واسم دعا كردن خيلي دوستون دارم مرسي كه هستين
+كنكور زبانم نميدم
پارادوکس زندگی من...ما را در سایت پارادوکس زندگی من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24